czwartek, 8 sierpnia 2013

Magda Miszczak - ilustracje

Nazywam się Magda Miszczak, podpisuję jako Wandalena Białykot. W 2013 roku ukończyłam liceum oraz edukację w pracowni Tomasza Nowaka. Rysuję, bo nie potrafię nic innego. Najprzyjemniej pracuje mi się nad twarzami, tła mnie męczą. Najbardziej inspirują mnie fotografie Aëli Labbé i muzyka Nicka Cave'a. Miałam wiele wystaw, które zawdzięczam trosce o mój rozwój pana Tomasza Nowaka i przychylności stowarzyszenia artystów Widzimisie. Wydana została książka z moimi ilustracjami - ona sprawiła, że postanowiłam zainteresować się ilustracją i to właśnie z nią wiążę moją przyszłość.

http://codwudniownik.blogspot.com/
http://miszczak.digart.pl 

Up jumped the devil
© Magdalena Miszczak



Goodnight
© Magdalena Miszczak

Moskiewskie anomalie
© Magdalena Miszczak

Loretta
© Magdalena Miszczak

Bez tytułu
© Magdalena Miszczak

Candy
© Magdalena Miszczak

Anonimowość
© Magdalena Miszczak

Sen jednorożca
© Magdalena Miszczak

Pies
© Magdalena Miszczak

Seahorse
© Magdalena Miszczak

1 komentarz: